Different Ways - Tréningek

Amikor bizonyos típusú nehéz helyzetek ismétlődnek, akkor általában kimutatható, hogy a szituáció résztvevőinek valamilyen készsége vagy tudása hiányzik az adott probléma megoldásához.

  • Felsővezetők újra és újra ugyanazzal a bonyodalommal találják szembe magukat
  • Középvezetők a rendszeres napi súrlódások hatására a kiégés határára juttatnak
  • Munkavállalók elnyomva érzik magukat a vezetőik elvárásai miatt
  • Visszatérő konfliktusok merülnek fel az ügyfélszolgálaton, vagy az ügyfélkapcsolatokban

Vállalkozóként, tulajdonosként vagy vezetőként hagyhatjuk, hogy az érintettek ezekben a szituációkban valahogy magukra szedjék a szükséges tudást, és kialakítsák a saját megküzdési módszereiket. Ez lassú, és elég sok fájdalommal jár, de működhet. Aki nem bírja, az pedig kilép.
Vagy választhatjuk azt, hogy tréningeken, workshopokon átadjuk nekik a szükséges tudást. Jó hír, hogy vezetőként elég a problémát diagnosztizálni. Hogy mi kerüljön a tréningprogramba ahhoz, hogy a jelzett probléma megoldásában a munkatársaink segítséget kapjanak, az már a szakemberek feladata lesz.